facebook
Gabinet Masażu Relaksacyjnego Leczniczego i Terapii Jin Shin Do
41-300 CHORZÓW, ul. Gałeczki 4/4 tel. 502 396 699
Sunten

TELEFON: 502 396 699

Poniedziałek - Piątek: 0900 - 1700
CHORZÓW 41-300, ul. Gałeczki 4/4 | kontakt@sunten.pl


Mam ogromny zaszczyt dzielić się z Tobą moją wielką pasją do masażu, ale przede wszystkim do niekończącej się wiedzy z zakresu medycyny chińskiej. Mam nadzieje, ze poprzez masaż będę w stanie przybliżyć Tobie twoje ciało, możliwości radzenia sobie z bólem, profilaktykę związaną z prawidłowa postawą.

Agata Piwowarczyk

PROMOCJE


MASAŻ TO IDEALNY POMYSŁ NA PREZENT

Proponujemy Państwu oryginalny prezent na każdą okazję — imienne zaproszenie na masaż (voucher). Prezent, który pozytywnie zaskoczy obdarowaną osobę i na długo zostanie zapamiętany.

Zaproszenie może być wykupione na określone zabiegi, które dostępne są w szerokim wachlarzu możliwości naszego gabinetu. Można podarować wybranej osobie jeden zabieg, całą serię zabiegów lub wykupić zaproszenie na daną kwotę, która nie jest widoczna na zaproszeniu i osoba obdarowywana może wybrać sobie masaż jaki jej pasuje z danego przedziału cenowego.

Zaproszenie upominkowe można odebrać osobiście w gabinecie. Istnieje również możliwość wysłania takiego zaproszenia pocztą do osoby wskazanej na zaproszeniu.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

PROMOCJA STAŁA

Opis promocji:

Przy zakupie zaproszenia na wybrany masaż drugi masaż 10% rabatu, przy zakupie dwóch masaży trzeci masaż 15% rabatu.
Serdecznie zapraszamy!

MASAŻE


Wywiera pośredni i bezpośredni wpływ na organizm, leczy a zarazem zapobiega wielu chorobom. Dobroczynnie działa na ciało i psychikę. Jest to zespół różnych zabiegów manualnych, które w sposób mechaniczny, przez powierzchnię ciała działają na skórę, tkankę podskórną, mięśnie, torebki i więzadła stawowe, a także w postaci zmian odruchowych na układ krążenia, nerwowy, hormonalny i narządy wewnętrzne.
Stosowany jest w rehabilitacji w stanach po częściowym unieruchomieniu kończyn, tam gdzie nastąpił częściowy zanik lub osłabienie mięśnia, najczęściej po urazach, złamaniach lub dłuższej rekonwalescencji z powodu innych schorzeń. Wykorzystuje się go również jako masaż wyszczuplający - poprzez redukcję podskórnej tkanki tłuszczowej oraz masaż przyczyniający się do wzrostu masy i siły mięśniowej.
Przyspiesza proces leczenia, dzięki czemu zmniejszają się niekorzystne następstwa unieruchomienia, takie jak: zaniki mięśni, zmiany troficzne skóry itp. Działa stymulująco i leczniczo na kończynę kontuzjowaną (złamania, zwichnięcia, stłuczenia, poparzenia, itp.) poprzez oddziaływanie na kończynę zdrową, i co ważne, może być stosowany już w trakcie leczenia lub unieruchomienia kończyny kontuzjowanej.
Jest to intensywny masaż zmniejszający zmęczenie organizmu wynikłe na skutek aktywności fizycznej. Masaż występuje w kilku formach zależnych od czasu zabiegu w stosunku do aktywności sportowej.
Masaż ten, to jedna z podstawowych metod używanych w terapiach leczących nadwagę. Zabieg taki jest zwykle bolesny. Wykonywane podczas jego trwania czynności takie jak: oklepywanie, uciskanie i ugniatanie, mają za zadanie rozbicie komórek tłuszczu znajdujących się w tkance podskórnej. Te intensywne czynności umożliwiają szybsze spalenie tłuszczu w organizmie, a co za tym idzie, utratę nadwagi oraz redukcję cellulitu. Masaż odchudzający stosowany jest w okolicach ud, pośladków i bioder, gdzie skutecznie likwiduje zbędną tkankę tłuszczową, wspomagając tym samym, terapię odchudzającą.
Wykonywany jest przy pięknej i spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Doskonały dla ludzi przemęczonych, mających problemy ze snem, bolesnymi miesiączkami, nadpobudliwością nerwową, narządami wewnętrznymi na tle stresu oraz zaburzeniami przepływu energii.
Pozwala na wykrywanie i usuwanie zmian chorobowych, a często również ich przyczyn na drodze odruchowej. Znajduje szczególne zastosowanie w leczeniu chorób narządów wewnętrznych. Główne wskazania do jego zastosowania to: czynnościowe i przewlekłe choroby narządów wewnętrznych, zaburzenia krążenia, czynnościowe, zwyrodnieniowe i przewlekłe gośćcowe choroby kręgosłupa, stawów i tkanek miękkich, stany pourazowe (skręcenia, zwichnięcia, złamania), zaburzenia autonomicznego układu nerwowego, zaburzenia funkcjonowania gruczołów wewnątrzwydzielniczych.
Delikatny masaż całego ciała ciepłymi kamieniami bazaltowymi. Ma działanie witalizujące i lecznicze. Likwiduje wszelkie napięcia mięśniowe oraz doskonale odprężą. Odczuwalny jest głęboki relaks.
Wspomaga przemianę materii, wpływa na poprawę krążenia obwodowego krwi i limfy. Jest to leczniczy masaż pompująco-ugniatający, który usprawnia działanie limfy. Drenaż limfatyczny ma też za zadanie likwidować obrzęki zastoinowe (zwłaszcza nóg, np. żylaki, cellulit), usuwać zbędne produkty przemiany materii, a także oczyszczać cały organizm. Usuwa dolegliwości takie jak obrzęki, żylaki, pajączki naczyniowe, bolesne kurcze mięśniowe, pobolewanie stóp i podudzi. Efekty zauważalne są już po pierwszym drenażu, gdyż poprawia on ukrwienie, dotlenienie i odżywienie ciała.
Masaż Bańką chińską poprawia mikrokrążenie skóry i przyspiesza wchłanianie substancji czynnych. Rozbija tkankę tłuszczową, przyspiesza proces lipolizy, usuwa toksyny i wygładza skórę. Świetnie sprawdza sie jako zabieg ujędrniający, antycellulitowy i modelujący sylwetkę.
Ta bioterapia chińska jest esencją antycznej sztuki leczenia. Polega ona na przekazywaniu energii rękoma odpowiednio ułożonymi na ciele. Za pomocą terapii Jin Shin Do, możemy oddziaływać na psychikę, umysł, emocje i ciało - wyciszając ciało uspakajamy emocje, emocje koją psychikę ta zaś wpływa na umysł - jakość naszych myśli.
Nazwa zabieguCzasCena
Masaż klasyczny
Kręgosłup (cały) ok. 45 min 70 zł
Odcinek szyjny ok. 30 min. 40 zł
Odcinek piersiowy ok. 30 min. 40 zł
Odcinek lędźwiowy ok. 30 min. 40 zł
Kończyny górne ok. 40 min. 40 zł
Kończyny dolne ok. 45 min. 70 zł
Brzuch ok. 30 min. 40 zł
Stopy ok. 60 min. 70 zł
Masaż bańką chińską
Uda+Pośladki ok. 50 min. 80 zł
Odcinek LS(lędźwiowy) ok. 25 min. 40 zł
Grzbiet ok. 45 min. 70 zł
Brzuch ok. 30 min. 40 zł
Masaż segmentarny
Kręgosłup (cały) ok. 30 min. 70 zł
Kark z głową ok. 30 min. 50 zł
Drenaż limfatyczny
Kończyny górne ok. 50 min. 60 zł
Kończyny dolne ok. 80 min. 100 zł
Twarz ok. 50 min. 70 zł
Masaż wyszczuplający, antycelulitowy
Brzuch ok. 30 min. 40 zł
Uda+Pośladki ok. 60 min. 100 zł
Uda+Pośladki+Brzuch ok. 80 min. 120 zł
Masaż relaksacyjny
Całościowy ok. 90 min. 120zł
Masaż kamieniami
Całościowy ok. 120 min. 170zł
Ceny za masaż sa cenami orientacyjnymi – każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie.

ĆWICZENIA


W przypadku dolegliwości bólowych i sztywności szyi regularne ćwiczenia są niezwykle ważne, ponieważ powodują rozluźnienie zesztywniałych stawów kręgosłupa szyjnego i wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za ruchy szyi.

Jeżeli w trakcie któregoś z ćwiczeń pojawi się ból, należy przerwać jego wykonywanie.

Ćwiczenia należy wykonywać 2-3 razy dziennie. Ćwiczenie 1 i 2 można również wykonywać na siedząco, tak więc z wyjątkiem ćwiczenia 4 wszystkie pozostałe mogą być wykonywane gdziekolwiek (np. w biurze lub w samochodzie oczekując na zielone światło).


Ćwiczenie 1
Leżąc na plecach na twardym podłożu skręcamy głowę zdecydowanie (ale nie szybko) w bok w kierunku barku. Po 3 sekundach skręcamy głowę w przeciwną stronę. Powtarzamy 5 razy.
Ćwiczenie 2
Leżąc na plecach zaplatamy palce obu rąk za głową, a przedramiona układamy po bokach głowy. Następnie próbując pokonać opór rąk, odginamy głowę ku tyłowi. Po krótkim odpoczynku ćwiczenie powtarzamy (5 razy).
Ćwiczenie 3
Siedząc z wyprostowaną głową, na przemian wysuwamy i cofamy podbródek. Ćwiczenie powtarzamy 5 razy.
Ćwiczenie 4
Leżąc na boku, opieramy głowę na małej poduszce, tak aby głowa i szyja były ułożone prosto. Nabieramy powietrza i wstrzymujemy oddech, równocześnie naciskając głową na poduszkę przez około 7 sekund, po czym wydychamy powietrze. Powtarzamy ćwiczenie 3 razy. Jeżeli bóle dotyczą również drugiej strony szyi, powtarzamy ćwiczenie w przeciwnym kierunku. Istotą ćwiczenia jest naciskanie na poduszkę w kierunku strony chorej. Ćwiczenie to można wykonywać również leżąc na brzuchu (wzmacnianie zginaczy szyi) i na plecach (wzmacnianie prostowników szyi).
Ćwiczenie 5
Siedząc z wyprostowaną głową kładziemy prawą rękę ponad głową i chwytamy nią głowę w okolicy lewego ucha (opis dotyczy schorzenia prawostronnego). Pociągamy delikatnie głowę w dół w stronę prawego barku. Po wzięciu głębokiego wdechu i zatrzymaniu powietrza, zdecydowanie napieramy na stawiającą opór rękę przez 7 sekund. Wykonujemy wydech, a po nim krótki odpoczynek. Powtarzamy ćwiczenie 3-5 razy. W przypadku dolegliwości po lewej stronie szyi ćwiczenie wykonujemy w przeciwną stronę.
Ćwiczenie 6
Siedząc z wyprostowaną głową skręcamy podbródek w lewą stronę do momentu pojawienia się dolegliwości. Następnie kładziemy prawą rękę z tyłu głowy, a lewą rękę na podbródku (patrz rysunek: schorzenie lewostronne). Po wzięciu głębokiego wdechu skręcamy głowę w prawo próbując pokonać opór rąk. Wykonujemy wydech, a po nim krótki odpoczynek. Powtarzamy ćwiczenie 3-5 razy. W przypadku dolegliwości po prawej stronie szyi ćwiczenie wykonujemy w przeciwną stronę.

Bóle odcinka piersiowego kręgosłupa występują u osób, które często siedzą, przez dłuższy czas, z pochylonym do przodu tułowiem, jak np. studenci lub pracownicy biurowi.

Typowe objawy to bóle między łopatkami, a czasem trudności w wykonywaniu głębokiego wdechu. Czasami ból może być również odczuwalny z przodu klatki piersiowej.

Przyczyny dolegliwości

  • Przewlekłe nadwyrężenie więzadeł kręgosłupa spowodowane złą postawą
  • Schorzenia stawów łączących żebra z kręgosłupem wywołane zazwyczaj urazami
Sposoby zapobiegania

Należy dbać o prawidłową postawę:
  • Głowę należy trzymać prosto
  • Ściągać i rozluźniać łopatki wielokrotnie w ciągu dnia
  • Dbać o właściwą pozycję przy pracy, a w szczególności siedzieć na wygodnym krześle z dobrym podparciem pleców.
Z poniższych ćwiczeń należy wybrać przynajmniej 2 i wykonywać je 1-2 razy dziennie przez co najmniej 5 minut.


Ćwiczenie 1
Siedząc lub stojąc ściągnij łopatki ku sobie poprzez splecenie rąk za plecami z równoczesnym odgięciem głowy ku tyłowi.
Ćwiczenie 2
Leżąc na brzuchu z rękami wzdłuż tułowia unosimy barki w górę. Wytrzymujemy przez 10 sekund, następnie odpoczywamy.
Ćwiczenie 3
Leżąc na brzuchu unosimy tułów na prostych rękach i skręcamy barki na przemian w obie strony, tak aby poczuć napięcie mięśni grzbietu.
Ćwiczenie 4
Po uchwyceniu długiego kija oburącz za karkiem, wykonujemy maksymalne skręty tułowia w obie strony.
Ćwiczenie 5
Klęcząc opieramy się na obu łokciach. Wykonując wdech wyginamy plecy w "koci grzbiet". Następnie wykonując wydech wyginamy kręgosłup ku dołowi. Aby ćwiczyć górny odcinek kręgosłupa należy wysunąć łokcie bardziej do przodu i obniżyć klatkę piersiową. Aby ćwiczyć dolny odcinek kręgosłupa należy oprzeć się na prostych rękach.

Celem tych ćwiczeń jest wzmocnienie mięśni grzbietu i brzucha. Ćwiczenia te są szczególnie ważne, ponieważ silne mięśnie grzbietu i brzucha stabilizują kręgosłup lepiej niż jakikolwiek gorset lub pas ortopedyczny. W przypadku przewlekłych, dokuczliwych bólów krzyża sumienne wykonywanie poniższych ćwiczeń przez 3 miesiące powinno zdecydowanie zmniejszyć dolegliwości.

Zalecenia ogólne

  • Ćwiczenia należy wykonywać na miękkim dywanie
  • Ćwiczyć należy przynajmniej 2 razy dziennie przez nie mniej niż 5 minut
  • Między kolejnymi ćwiczeniami należy chwilę odpocząć
  • Wystarczające jest jednorazowe wykonanie 2-3 ćwiczeń z 6 proponowanych
  • Ćwicząc nie należy nadwyrężać mięśni
  • Początkowo ćwiczenia mogą być męczące, dlatego należy wykonywać tylko 2-3 powtórzenia
  • Jeżeli któreś z ćwiczeń powoduje wystąpienie bólu, nie należy go wykonywać
  • Usztywnianie lędźwi
Nauczenie się utrzymywania kręgosłupa lędźwiowego w usztywnieniu poprzez napięcie mięśni brzucha i grzbietu jest bardzo zalecane. Leżąc na plecach zginamy kolana, stopy opierając o podłogę. Ręce kładziemy pod głowę. Napinając mięśnie brzucha przyciskamy okolicę lędźwiową do podłogi poprzez minimalne uniesienie pośladków. Wytrzymujemy przez 6 sekund, odpoczywamy i powtarzamy 10 razy. Najlepszym ćwiczeniem wzmacniającym mięśnie tułowia jest pływanie.


Ćwiczenie 1
Stojąc prosto ze stopami rozstawionymi na szerokość barków, opieramy ręce w okolicy krzyżowej. Palce skierowane są ku tyłowi, kciuki do przodu. Wykonujemy kilka spokojnych wdechów. Następnie wyginamy tułów do tyłu jak najdalej, podpierając lędźwia rękami i utrzymując proste kolana. Wytrzymujemy w tej pozycji przez 5 sekund, po czym wracamy do pozycji wyjściowej. Powtarzamy ćwiczenie 5 razy.
Ćwiczenie 2
Klęcząc opieramy się na prostych rękach. Następnie wyginamy plecy w tzw. "koci grzbiet" opuszczając równocześnie głowę. Wytrzymujemy przez 5 sekund, po czym wyginamy plecy w przeciwną stronę (w kształt litery U), unosząc równocześnie głowę. Kilkakrotnie powtarzamy wygięcia w obie strony.
Ćwiczenie 3
Leżąc płasko na plecach zginamy jedną nogę i chwytamy ją poniżej kolana. Następnie zginamy głowę starając się dotknąć czołem do kolana. Wytrzymujemy przez 5 sekund. Powtarzamy ćwiczenie drugą nogą w ten sam sposób.
Ćwiczenie 4
Leżąc na plecach unosimy prostą w kolanie nogę jak najwyżej. Następnie powtarzamy ćwiczenie drugą nogą. Kończynę staramy się unosić do granicy bólu.
Ćwiczenie 5
Leżąc na plecach rozkładamy ręce na boki. Następnie unosimy prostą nogę jak najwyżej, przenosimy ją nad drugą nogą i kładziemy stroną wewnętrzną na podłodze. Wytrzymujemy 5 sekund. Powtarzamy 5 razy, po czym wykonujemy ćwiczenie drugą nogą.
Ćwiczenie 6
Leżąc na plecach rozkładamy ręce na boki. Następnie unosimy obie nogi zgięte w kolanach i przekładamy je z jednej strony na drugą dotykając kolanami podłogi. Wytrzymujemy przez 5 sekund po każdej stronie. Powtarzamy ćwiczenie 5 razy.

O MNIE


Mam ogromny zaszczyt dzielić się z Tobą moją wielką pasją do masażu, ale przede wszystkim do niekończącej się wiedzy z zakresu medycyny chińskiej . Do holistycznego,harmonijnego stylu bycia i życia, rozwoju istoty ludzkiej.
Dostrzegania i doświadczania tego co niewidzialne dla oczu co wypełnia i kształci nasze człowieczeństwo oraz prowadzi do szczęścia, co pozwala poznać samego siebie i dążyć do harmonii ciała, serca, umysłu z duchem. Poprzez masaż poznajemy swoje ciało, swą Boską doskonałość i uzdrawiamy je, otwieramy umysł, serce.
Nasze ciało daje nam sygnały o problemie w postaci bólu i całe szczęście, że tak się dzieje gdyż możemy wtedy znaleźć przyczynę bólu. Możemy w ten sposób poznać i uzdrowić swoje ciało. Otwieramy umysł.

Ścieżką masaży podążam od kilku lat, medycyną chińską zajmuje się od 8 lat.
Do założenia firmy i rozpoczęcia pracy z ludźmi nakłonili mnie moi przyjaciele oraz wierni pacjenci. Na mojej drodze pojawiło się wiele wspaniałych osób, które bezinteresownie wspierało mnie w dążeniu do osiągnięcia celu.

Mam nadzieje, ze poprzez masaż będę w stanie przybliżyć Tobie twoje ciało, możliwości radzenia sobie z bólem, profilaktykę związaną z prawidłowa postawą, a co za tym idzie eliminację napięć mięśniowych i radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Pozdrawiam serdecznie
Agata Piwowarczyk

KONTAKT



SUNTEN
Gabinet Masażu Relaksacyjnego Leczniczego i Terapii Jin Shin Do
Poniedziałek - Piątek: 0900 - 1700
ul. Gałeczki 4/4 | 41-300 CHORZÓW
Tel.: 502 396 699 | kontakt@sunten.pl

POLITYKA PRYWATNOŚCI


Właściciel serwisu stara się korzystać z najlepszych praktyk i traktować wszystkich Użytkowników w sposób uczciwy i otwarty. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies, w celu zapewnienia Tobie wygody podczas przeglądania stron serwisu. Żadne pliki cookie wykorzystywane w naszych witrynach internetowych nie gromadzą informacji umożliwiających ustalenie tożsamości użytkownika.

Wykorzystujemy usługę Google Analytics, która legitymuje się własną polityką prywatności:
Polityka ochrony prywatności Google Analytics